Klachten
Bij Rivena hechten wij grote waarde aan de tevredenheid van onze klanten. In het geval van intensief gebruik van producten zoals elektrische fietsen, streven wij ernaar om klanten te allen tijde tevreden te stellen en te behouden.
Indien je onverhoopt niet volledig tevreden bent met de diensten van Rivena of een van onze fietsen, willen wij jouw klacht uiteraard graag oplossen!
Wij verzoeken je vriendelijk om eerst de veelgestelde vragen te raadplegen. Op deze pagina vind je antwoorden op de meest voorkomende onderwerpen, zoals technische vragen over jouw elektrische fiets of eventuele kwesties met betrekking tot de levering.
Wij hebben de meest gestelde vragen van onze klanten verzameld en proberen deze zo goed mogelijk te beantwoorden. Staat jouw vraag er niet tussen? Aarzel dan niet om ons een bericht te sturen via e-mail. Wellicht kunnen we je daar al mee assisteren!
Hoewel we hopen dat dit niet nodig zal zijn, begrijpen we dat er soms klachten kunnen ontstaan over onze producten of service. In dat geval nodigen we je uit om contact met ons op te nemen. Wij streven ernaar om binnen 2 werkdagen een inhoudelijke reactie te geven op jouw klacht.
.